Πέμπτη 6 Ιουνίου 2013

Σελήνη στον Ταύρο - Αφροδίτη στον Καρκίνο. Πουθενά αλλού εκτός απ' τη Γη μου.


6.6.2013

Σελήνη στον Ταύρο - Αφροδίτη στον Καρκίνο.


Χώμα και Νερό. 

Το Σπίτι μου. 

Η Γη μου. 

Η Αγκαλιά μου.
Η Μάνα μου.

Πουθενά αλλού 

δεν θέλω να ζήσω

παρά μονάχα 

σ' αυτό το μέρος 

που το λένε Ελλάδα...


σ'αυτό τον Ήλιο...
σ' αυτή τη Θάλασσα, 

σ'αυτόν τον Ουρανό...
σ' αυτές τις Πέτρες, 

σ' αυτά τα Δέντρα...
σ' αυτά τα Λουλούδια...


σ' αυτές τις Κολώνες, 

σ' αυτό τον Αέρα,


σ' αυτά τα χωριά


σ' αυτές τις πόλεις


σ' αυτά τα νησιά
σ' αυτή την Αγάπη
σ' αυτές τις φωνές


σ' αυτήν την Γλώσσα


σ' αυτόν τον Πλούτο

σ' αυτή ''την κόχη τούτη τη μικρή'' 

που' ναι ένα με το Φως
κι ας μην μπορούν - μπορούμε ακόμα να το σηκώσουμε 
θα τα καταφέρουμε


θα σηκώσουμε αυτό το Φως


θα μπορέσουμε


μπορούμε
θα γίνουμε άξιοι αυτής της Γης
αυτού του Ήλιου
αυτής της Ελιάς
αυτής της Θάλασσας
αυτού του Ουρανού 

που μας δόθηκε -


άξιοι για την χάρη αυτήν
να ανασαίνουμε 

τον ίδιο Αέρα 

με τους Θεούς του Κόσμου...



Πουθενά αλλού δεν θέλω να ζήσω.

αριάνα παπακώστα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου