Δευτέρα 19 Μαΐου 2014

Εκάτη και Δήμητρα στην 19η Μοίρα του Ζυγού.








19. 5. 2014


**** Η ΕΚΑΤΗ και η ΔΗΜΗΤΡΑ****

~ ΚΑΤΙ ΣΟΥ ΛΕΝΕ ΣΗΜΕΡΑ ~





Εκάτη και Δήμητρα

βρίσκονται τώρα ανάδρομες

στην 19η Μοίρα του Ζυγού.



***



Εκεί έχω τον Άρη μου.


Στην 19η - 20η Μοίρα του Ζυγού.

Στον 12 Οίκο.

Κι ο Άρης είναι ο Κυβερνήτης 

του Ωροσκοπίου μου.

Είναι η Ιστορία της Ζωής μου



***



Εστιάζομαι στην Ψυχή μου και

στην Θεραπεία της

από Πόνους προηγούμενων Ενσαρκώσεων.

Γιατί ο Άρης είναι η Ενσάρκωση.

Κι ο 12ος Οίκος είναι η Ψυχή πριν την Ενσάρκωση.



***



Η Εκάτη είναι η Τροφός η Λάμπουσα.

Λάμπει σαν την Σελήνη και την Άρτεμη

και κυριαρχεί στα τρία Βασίλεια.

Γη. Θάλασσα. Ουρανό.

Η Εκάτη είναι Μάνα.

Και βοηθά την άλλη Μάνα της Γης

την Δήμητρα να βρει την Κόρη της

την Περσεφόνη

όταν ο Πλούτωνας την κάνει Βασίλισσα

στον Κάτω Κόσμο.




***



Εκάτη και Δήμητρα.

Θεές Μάνες.

Θείες Μητέρες.

Στον 12ο Οίκο μου.

Στον Κάτω Κόσμο μου.

Στην Ύπαρξη μου.

Κάτι θέλουν να με βοηθήσουν να βρω.

Κάτι που κάνει την Ψυχή μου να πονά.

Ο Άρης τις υποδέχεται.

Κάτι του λένε.

Τον νουθετούν, είμαι σίγουρη.

Του λένε πως να εστιάσει στη Δύναμη του.

Του Φωτίζουν τη Δύναμη.

Του λένε πως ήρθε η ώρα

να φύγει απ' τον 12ο Οίκο

και να πάει απέναντι, στον 6ο.





Του λένε πως πήρε όλες τις πληροφορίες

από το Άδηλο.

Από το Ανείπωτο.

Από το Αόρατο.

Χωρίς καν να τραφεί.

Χωρίς καν να Γειωθεί.

Πολεμώντας να γαληνέψει τα 40 κύματα

που κυκλώνουν την Ψυχή.




Μετά από τόσους Ωκεανούς

και τόσα Κύματα,

ήρθε η Ώρα να πατήσει λίγη Στεριά.

Να βρει την Γαλήνη.

Να σταματήσει να Πολεμάει στο Βασίλειο των Σκιών.

Να πάρει τους Χρησμούς απ΄' το Αόρατο

και να τους πάει στο Χειροπιαστό.

Χωρίς Θρήνους.


Χωρίς Μάχες.





Από τον 12ο να πάει στον 6ο.

Από το ανεκδήλωτο στο εκδηλωμένο.

Από το παρελθόν στο μέλλον.

Πήγαινε καλό μου, του λένε οι Θείες Μητέρες.

Πήγαινε να Θρέψεις σαν Αήρ

και να Τραφείς σαν Άρης.

Ήρθε η Ώρα να φύγεις από τη Χώρα του Ποτέ

και να έρθεις στη Χώρα του Πάντα.




***




Κοίταξε στο Ωροσκόπιο σου

να δεις που έχεις την 19η - 20η Μοίρα του Ζυγού.

Αν έχεις πλανήτες εκεί, αν έχεις τον Ωροσκόπο σου εκεί,

ή το Μεσουράνημα σου.

Σε ποιον Οίκο?

Εκεί βρίσκονται οι Εξαίσιες Θείες Μητέρες

Εκάτη και Δήμητρα.

Και το χαρακτηριστικό τους

είναι ότι αγαπούν πολύ τους Ανθρώπους.

Και τους Βοηθούν.

Και Υλοποιούν τις Επιθυμίες τους.




***





Εκάτη και Δήμητρα

κάτι θέλουν να σου πουν.

Κι επειδή είναι Ανάδρομες

αυτό που έχουν να σου πουν,

αυτό που έχουν να φωτίσουν

είναι μια παλιά ιστορία.

Έναν παλιό, απροσδιόριστο, ξεχασμένο

από τους αιώνες, πόνο.

Που ίσως τον έθρεψες παραπάνω

απ' όσο χρειάστηκε.

Ίσως κάποιους αιώνες, 

κάποιες ενσαρκώσεις παραπάνω.



Τώρα πια δεν σου χρειάζεται

ο πόνος αυτός.

Τώρα ήρθε η Ώρα να τελειώνεις.

Με κάθε παλιά ιστορία,

με κάθε παλιό πόνο

που δεν σε αφήνει να Υλοποιήσεις

την Νέα ΣΟΥ ΖΩΗ.

Τον Νέο Σου Εαυτό.

Ή απλώς τον Εαυτό Σου.




Ήρθε η Ώρα να κλείσoυν

όλες οι Παλιές Πληγές.

Για πάντα.




Με Αγάπη


Αριάνα Παπακώστα

1 σχόλιο:

  1. Εισαι καλη.Πολυ καλη.
    Εχεις "προσβαση" στο Αγνωστο.
    Εχεις και ωροσκοπο Σκορπιο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή