Κυριακή 8 Μαΐου 2022

Για την Μαμά μου, και την Γιορτή της Μητέρας!


 



8. 5. 2022


Για την Γιορτή της Μητέρας! 


With my gorgeous mum!


Η μαμά μου η Κοτοπουλίνα!

Η μαμά μου μας μεγάλωσε μόνη της,

μια Γυναίκα με 2 παιδιά,

εμένα και τον αδελφό μου!

Δούλεψε σκληρά να μας μεγαλώσει

και να μην μας λείψει τίποτα,

με δικές της Προσωπικές Θυσίες,

αφήνοντας τον Εαυτό της πίσω

σε πολλά πράγματα που θα μπορούσε

να είχε κάνει για εκείνη*

Σ' αυτό το μεγάλωμα είχαμε ευτυχώς

βοηθό και προστάτη

τους γονείς της,

τον Παππού και την Γιαγιά

και γι αυτό

έχω και την Γιαγιά μου

σαν δεύτερη Μάνα μου!

Η οικογένεια μας στάθηκε από αυτές τις 2

Γυναίκες, την Μάνα μου και την Γιαγιά μου,

η Γιαγιά μου δεν είναι πια εδώ,

όμως είναι Πάντα μέσα μου, δίπλα μου,

κοντά μου*

Τόσο η Μάνα μου, όσο και η Γιαγιά μου,

είναι Παράδειγμα για μένα,

η καθεμία με ξεχωριστό τρόπο.

μέσα τους Είδα και Βίωσα

όλα αυτά τα Χρόνια την Δύναμη,

την Αγάπη, την Πρακτικότητα

της Γυναίκας

που είναι τόσο Μεγάλη, Ικανή

να Υλοποιήσει το Ακατόρθωτο!

Η Σχέση Μάνας και Κόρης

είναι φυσικά πολύ πιο Πολύπλοκη

κι Έντονη από την Σχέση Γιαγιάς κι Εγγονής,

η Σχέση Μάνας και Κόρης περνάει μέσα από

Συμπληγάδες Πέτρες ειδικά όταν η Κόρη

βρίσκεται στην Εφηβεία,

κι έτσι κι Εμείς με την Μαμά μου

δοκιμαστήκαμε, περάσαμε Δία Πυρός και

Σιδήρου, Σκορπιός εγώ Υδροχόος Εκείνη,

Καταλαβαίνετε! (κι η Γιαγιά Υδροχόος

κι αυτή! ) για να βγει η Σχέση μας

Παντοδύναμη και η Αγάπη μας να Μεγαλώνει

Όλο και πιο πολύ μέσα στον Χρόνο ~ Κρόνο,

Μέρα με την Μέρα!

Η Σχέση Δήμητρας ~ Περσεφόνης

Η Μάνα και η Κόρη

Ο πιο Ισχυρός Δεσμός στους Αιώνες

των Αιώνων,

που ούτε ο Πλούτωνας δεν μπορεί

να σπάσει!

Η Μάνα μας είναι ένας Ιερός Τόπος προς

Εξερεύνηση, είναι μια Γυναίκα

που έχει Γράψει Ποίηση

με την Ψυχή της και το Κορμί της,

δηλαδή Δημιούργησε Εσένα,

Εμένα, κι Όλον τον Κόσμο!

Οι Άνθρωποι Γράφουν Ποίηση

με τα Κορμιά

τους και τις Ψυχές τους

γι αυτό είναι Κατ' Εικόνα και Καθ' Ομοίωση

της Θείας Ενέργειας

και η Θηλυκή Αρχή Είναι η Μεγάλη

Διδασκάλισσα σε Αυτό*

*

Αγαπημένη μου Μανούλα Χρόνια Πολλά

κι Ευτυχισμένα!

Είμαι τόσο Τυχερή να σε Έχω στην Ζωή μου

Και Παρακαλάω να Ζήσεις τουλάχιστον

αλλά 100 Χρόνια για να σε έχω μαζί μου

στην Ενσάρκωση αυτή!

Αλλά και στις Επόμενες, αν Υπάρξουν!

Να είσαι Πάντα Χαρούμενη, Υγιής και πάντα

Φωτεινή και Δημιουργική!

Σ' Αγαπώ Πολύ Πολύ!


Mε Αγάπη* 

Αριάνα*


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου