Δευτέρα 22 Ιουλίου 2024

Πανσέληνος που Σηματοδοτεί το Τελος των Παλαιών Δομών*


 


 21 ΙΟΥΛΙΟΥ η Πανσέληνος που Σηματοδοτεί το Τελος των Παλαιων Δομών Εσωτερικά κι Εξωτερικά. Γίνεται στην Τελευταία, δηλαδή στην Αναιρετική Μοίρα του Αιγόκερω*

Αναιρετική σημαίνει Αναιρώ, Τελειώνω, Ολοκληρώνω μια Πορεία, στην Οποία έδινα Εξουσία στα Θέματα του Αιγόκερω, δηλαδή στο Χτίσιμο μιας Συγκεκριμένης Πορείας στην Ζωή μου, όπου λειτούργησε περισσότερο η Μοναχικότητα, το Υλιστικό Κομμάτι, η Σημασία στην Δημόσια Εικονα μου,

και τώρα ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΣΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ ΥΔΡΟΧΟΟΥ δηλαδή στην Ένωση με τους Άλλους για Έναν Συλλογικό Σκοπό, στην Ελευθερία μου από ένα Εγώ που στην Πραγματικότητα με Περιορίζει και με Αποξενώνει από το Όλον, στην Αλήθεια μου, η οποία μου δείχνει τι Θέλω να κάνω που θα είναι ωφέλιμο όχι μόνο για μένα αλλά για Όλα τα Όντα*

Από την Ύλη στο Πνεύμα*

Από το Φαίνεσθαι στην Ουσία*

Απο την Συντήρηση στην Επέκταση*

Από τον Φόβο στην Ελευθερία*

Από την Τάση να Ελέγχω τα Πάντα 

και να Επιτρέπω να με Ελέγχουν, στην Αλήθεια μου*

Από το να προσπαθώ να τα κάνω όλα τέλεια, 

στο να τα κάνω όλα σύμφωνα με την Αλήθεια μου*


Καλή Ευλογημένη Πανσέληνο Αγαπημένοι μου!

Καλό Κλείσιμο του Κύκλου*

Καλή Αρχή*


~ Αριάνα*


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου