Σάββατο 28 Φεβρουαρίου 2015

Ο Οίκος του Βόρειου Δεσμού σου Είναι ο Οίκος του Πατρός Σου*








28. 2. 2015




*~ Ο Οίκος του Βόρειου Δεσμού Σου

Είναι ο Οίκος του Πατρός Σου

Δηλαδή της Σοφίας Σου ~*




Κοίταξε στον Γενέθλιο Χάρτη σου

το Ζώδιο

στο οποίο βρίσκεται

ο Βόρειος Δεσμός σου*




Αυτό είναι το Ζώδιο

από το οποίο 

πρέπει να Ενσωματώσεις

όλα τα θετικά του*



Μετά Κοίταξε και τον Οίκο

στον οποίο βρίσκεται ο Βόρειος Δεσμός σου*



Στα θέματα αυτού του Οίκου

ήρθες να Εργαστείς

στην Παρούσα Ενσάρκωση Σου*




Οτιδήποτε άλλο ή διαφορετικό κάνεις

απλώς σε καθυστερεί 

και σε πετάει έξω

από την Ενσάρκωση σου την ίδια*




Και για να το πω ξεκάθαρα,

η Παραβολή της Επιστροφής του Ασώτου

στον Οίκο του Πατρός του,

συμβολίζει και την δική μας Επιστροφή

στον Οίκο του Βόρειου Δεσμού μας*





Μέχρι να Επιστρέψουμε στον Οίκο

του Βόρειου Δεσμού μας

είμαστε απλώς Άσωτοι*

Άσωτοι στην Ίδια μας την Ενσάρκωση*

Να το Θυμάσαι*





Με Αγάπη,


Αριάνα Παπακώστα




3 σχόλια:

  1. Καλησπερα αγαπητή Αντριαννα !
    Β. Δεσμος στον Υδροχόο στον 12ο τι σημαινει; εχω και την αφροδιτη στον 12ο, εχω ωροσκοπο Υδροχόο, ηλιος συνοδος ουρανός και γαλαξιακο κεντρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΑΡΙΑΝΑ!! ΤΩΡΑ ΚΑΤΑΝΟΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΟΝ Β.ΔΕΣΜΟ ΜΟΥ!ΤΟΝ ΕΧΩ ΣΤΟΝ ΛΕΟΝΤΑ.! ΑΛΛΑ ΛΙΓΟ ΜΕ ΜΠΕΡΔΕΥΕΙ Ο ΟΙΚΟΣ ΟΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ....ΕΙΝΑΙ Ο 12ατος ΟΙΚΟΣ...ΜΕ ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΛΕΟΝΤΑ ΠΩΣ ΝΑ ΕΡΓΑΣΤΩ ΣΤΟΝ 12ο; ΑΝ ΕΥΚΑΙΡΕΙΣ,ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΕ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΑΡΙΑΝΑ!! ΤΩΡΑ ΚΑΤΑΝΟΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΟΝ Β.ΔΕΣΜΟ ΜΟΥ!ΤΟΝ ΕΧΩ ΣΤΟΝ ΛΕΟΝΤΑ.! ΑΛΛΑ ΛΙΓΟ ΜΕ ΜΠΕΡΔΕΥΕΙ Ο ΟΙΚΟΣ ΟΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ....ΕΙΝΑΙ Ο 12ατος ΟΙΚΟΣ...ΜΕ ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΛΕΟΝΤΑ ΠΩΣ ΝΑ ΕΡΓΑΣΤΩ ΣΤΟΝ 12ο; ΑΝ ΕΥΚΑΙΡΕΙΣ,ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΕ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή