Τρίτη 8 Σεπτεμβρίου 2015

Εκεί που είναι η Παρθένος, εκεί σε Διαλέγει η Θεότητα*



 8. 9. 2015


*~ 8 Σεπτεμβρίου ~* 

Τα Γενέθλια της Θεοτόκου*

Το Γενέσιον της Παρθένου του Κόσμου*


*****


Ποιός Οίκος του Ωροσκοπίου σου

περιέχει το ζώδιο της Παρθένου


κι εξαιρετικά από την 15η εως την 20η Μοίρα;





Εκεί σε Αυτόν Τον Οίκο

σε Αυτόν Τον Τομέα Της Ζωής Σου

γίνεται μια Μεγάλη Κάθαρση

και ταυτόχρονα μια Μεγάλη Αλχημεία*



Εκεί καλείσαι να Ταπεινωθείς

για να Ανυψωθείς Μετά*


Γιατί το Πρωταρχικό Συστατικό της Αλχημείας

είναι η Ταπεινοφροσύνη*


Και το Ζώδιο της Παρθένου

που έχει να κάνει με τους Αλχημιστές

είναι το Ζώδιο της Ταπεινοφροσύνης*



Εκεί που είναι η Παρθένος

στο Ωροσκόπιο σου

σε εκείνον τον Οίκο,

εκεί είναι το Παρθένο Χωράφι

που μπαίνει

ο Θεϊκός Σπόρος*

Εκεί σε γονιμοποιεί η Θεότητα*

Εκεί στα θέματα αυτού του Οίκου

διαλέγει ο Θεός να ρίξει τον Σπόρο Του*

Εκεί, στα Θέματα Αυτού Του Οίκου

γίνε Ταπεινός*

Γίνε Παρθένος*

Γίνε Αγνός*

Γιατί Εκεί,

μέσα από Αυτά τα Θέματα

σε Προετοιμάζει η Παρθένος Χάρις

να γεννήσεις την Θεότητα*



Kι εκεί 

είναι που στέλνει ο Θεός

τον 'Αγγελο Του με τα Κρίνα Του*

Που μόνο αν είσαι Αγνός

θα τα μυρίσεις*



Με Αγάπη,

Αριάνα Παπακώστα*


1 σχόλιο:

  1. Εχω στην 0 μοιρα Παρθενου τον Ουρανο κυβερνητη του Ωροσκοπου μου, στον 7ο οικο, αλλά η 20η μοιρα πεφτει στον 8ο οικο μου. Πολυ δυσκολη θεση με το τριπτυχο του Σκορπιου, καθως στο Σκορπιος ειναι και το MC μου, με τον Πλουτωνα στην Παρθενο κλεινοντας ετσι τον κυκλο. Η δυσκολη σχεση μου με τη μητερα μου δυστυχως υλοποιουσε αυτη την καθαρση. Και ναι, η Αλχημεια ερχεται οταν κατανοεις το προβλημα και το βλεπεις να γινεται πολυδιαστατο, βλεπεις τις αλληλεπιδρασεις των μοριων αλλα και το συνολο. Το βιωνα αλλα ποτε δεν καταλαβα οτι ο καταλυτης ηταν η Παρθενος. Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή