Τρίτη 6 Οκτωβρίου 2015

Σελήνη στον Τέταρτο Οίκο*






6. 10. 2015


*~ ΣΕΛΗΝΗ στον ΤΕΤΑΡΤΟ ΟΙΚΟ ~*



Είμαι μια Καρδιά Κλειστή*

Είμαι μια Καρδιά Κρυμμένη*

Κανείς δεν γνωρίζει αυτά που νιώθω*

Και πουθενά δεν θα τα πω*

Ένα Σπίτι πάντα ζητώ*

Για να νιώσω προστατευμένη*

Για να φροντίζω και να θρέφω 

είμαι γεννημένη*

Μια μάνα που κανείς 
το όνομα μου δεν ξέρει*

Ένα μωρό που πάντα την μάνα του προσμένει*

Η Οικογένεια πάντα η Επιθυμία μου*

Το Παρελθόν στα Κύτταρα μου ανασαίνει*

Μακριά απ΄τη Μάνα να ζήσω δεν μπορώ*

Σαν τον Κάβουρα το Σπίτι μου όπου κι αν πάω

κουβαλώ*

Ρόλους αλλάζω και ρόλους ντύνομαι απ'τα παλιά*

Μ' αρέσουν τα Vintage Ρούχα και οι Αρχαίες Στολές*

Γίνομαι Ρόλος κι Ηθοποιός*

Γιατί μακροβούτι κάνω στα Αισθήματα*

Και Μνημοσύνης την Αύρα Καλώ με Ευκολία*

Είμαι πάντα εδώ*

Την Οικογένεια μου δεν θα αφήσω ποτέ*

Ακόμα κι αν πρέπει να φύγω πολύ μακριά*

Πάντα το Σπίτι μου*

Το Κουβαλώ*

Και πάντα σ' αυτό*

Ξαναγυρνώ*



Με Αγάπη*

Αριάνα Παπακώστα*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου