Κυριακή 10 Απριλίου 2016

Αφροδίτη και Άρης σε Τρίγωνο Φωτιάς* Γίνε Φως* Πολύ*





4. 10. 2016



*~Αφροδίτη ~ Άρης~*




Ο Πρίγκιπας της Φωτιάς


και η Βασίλισσα της Αγάπης


χορεύουν τον Χορό του Έρωτα


στα  Πύρινα  Ζώδια του Τοξότη και του Κριού*





Τώρα δεν μπορείς με τίποτα


να είσαι λιγότερο από


Φωτιά*


Γιατί η Φλόγα Είναι Εδώ*


Αναμμένη όσο Ποτέ*


(την Τρίτη στις 12 Απριλίου 22:16 το βράδυ*)



*



Αν νιώθεις το Αίμα 


να ρέει στις φλέβες σου


και την Χαρά και την Ευγνωμοσύνη


να Ξεχειλίζουν 


από κάθε κύταρρο της Ύπαρξης σου,


αν νιώθεις την Ενέργεια σου 


να ανεβαίνει


και θέλεις να Ζήσεις με Ζήτα Κεφαλαίο,


αν νιώθεις έτοιμος ~ έτοιμη 


για το πιο ωραίο


ταξίδι της Ζωής σου,


αν θέλεις να απλώσεις την Αγάπη σου παντού


κι έχεις ήδη αφήσει κάθε πικρόχολη ανάμνηση


πίσω σου,


αν μόνο Λόγια και Βλέμματα Αγάπης κι Έρωτα


αναβλύζουν από μέσα σου 


προς Όλους και Όλα,


αν νιώθεις έτοιμος ~ έτοιμη για την Ευτυχία,


αν ετοιμάζεσαι να κάνεις την μεγαλύτερη υπέρβαση


που είναι να λάμπεις συνεχώς σαν τον Ήλιο,


τότε ναι,


σε έχουν ήδη πάρει στο Άρμα τους


και σε πάνε


η Αφροδίτη με τον Άρη*




*



Αφροδίτη και Άρης*


Αφροδίτη στον Κριό*


Άρης στον Τοξότη*


Αφθονία Αγάπης ~ Δράσης ~ Υπέρβασης*




" Ζήτα μου ό,τι θέλεις μα να΄ναι πολύ "



....Είπε η Στέλλα του Κακογιάνννη*



Είπε η Αφροδίτη στον Άρη*


Είπε ο Άρης στην Αφροδίτη*




Ζήτα μου ό,τι θέλεις μα να΄ναι πολύ*


Λέει ο Ήλιος σε μας,


το Υπέρτατο Σύμβολο της Φωτιάς


και της Αγάπης,


όταν λάμπει κάθε μέρα*




Ζήτα μου ό,τι θέλεις μα να' ναι πολύ*



Πές το κι εσύ στους Αγαπημένους σου*


Πές το στο στον Έρωτα σου*


Πες το στον Εαυτό σου*


Στην Ζωή σου*


Στο Πνεύμα σου*


Στο Σύμπαν*




Ζήτα μου ό,τι Θέλεις μα να' ναι Πολύ*


Πες το στον Θεό σου*


Στην Καρδιά σου*


Στα Σπλάχνα σου*


Στα Χέρια σου*


Στα Μάτια σου*




Ζήτα μου ό,τι θέλεις μα να' ναι πολύ*


Πολύ*


Ζήσε*


Αγάπα*


Λάμψε*


Ερωτεύσου*


Το Φως*


Πολύ*


Γίνε Ήλιος*


Πολύ*


Γίνε Αγάπη*


Πολύ*


Γίνε Έρωτας*


Πολύ*


Γίνε Φως*


Πολύ*


Γίνε Άρης*


Πολύ* 


Γίνε Αφροδίτη* 


Πολύ*




Ζήτα μου ό,τι Θέλεις μα' ναι πολύ*


Φώναξε το με όση Δύναμη έχεις*


Όσο Ζείς*


Ζήσε* 


Πολύ*





Με Αγάπη*


Αριάνα Παπακώστα*

2 σχόλια:

  1. Παρα πολυ για εμενα για την αγαπη μου για ολους τους Ελληνες για ολο τον κοσμο παρα πολυ φως, κάθετο φως να μην αφήνει σκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. υπέροχο όπως όλες οι αναρτήσεις σας πολύ εμπνευσμένες όμορφες κι απλές. μου αρέσει που λέτε τόσα πολλά με τόσες λίγες λέξεις. ευχαριστώ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή