Τρίτη 3 Μαΐου 2016

Ευλογημένο Τρίγωνο στα Ζώδια της Γης* Ήλιος ~ Δίας ~ Πλούτωνας*







 5. 3. 2016



*~ Eυλογημένο 

Τρίγωνο της Γης ~*



Ήλιος στον Ταύρο*

Δίας στην Παρθένο*

Πλούτωνας στον Αιγόκερω*






Σήμερα*


Ο Ήλιος χορεύει με τον Δία


σε όψη τριγώνου*


Ο Ήλιος απ΄τον Ταύρο 13η Μοίρα,


ο Δίας απ' την Παρθένο 13η 

Μοίρα*


Δίνει τον Ρυθμό κι ο Πλούτωνας


απ' την 17η Μοίρα του Αιγόκερω*





Μεγάλος ο Χορός της Γης*


Μεγάλο Ευλογημένο Τρίγωνο 


στην Γη*


Στα Ζώδια της Γης*


Γη*


Χώμα*


Πατώ*


Με Εμπιστοσύνη*


Αποθέτω*


Τον Εαυτό μου*


Με Εμπιστοσύνη*


Ζω*


Στην Ροή της Μάνας μου Γαίας*


H Θέληση μου για Ζωή*


Η Θέληση μου


να φέρω το Φως 


του Δασκάλου Διός,


στην Ύπαρξη μου Ήλιο,


με την Πεμπτουσία 


της Ερωτικής Ενέργειας


που όλα


τα Ενώνει και τα Αυξάνει, 


Πλούτωνας*



ΖΩ*


Με το Κορμί μου φτιαγμένο 


από το Χώμα


της Μάνας Γαίας


με την Ανάσα μου 


Αγάπη απ' το Πνεύμα του Ήλιου,


με την Σοφία που χαρίζει ο Ζεύς


και την Αλήθεια που φανερώνει 


ο Πλούτωνας


για να μ' Ελευθερώσει


απ' ό,τι με εμποδίζει 


να Είμαι Αγνός


στην Παρουσία μου 


πάνω σε Αυτήν την Γη*


Μέσα σε Αυτό το Σώμα*


Με Θάρρος και Ηρωισμό*



*



Ταύρος ~ 

Παρθένος ~ 

Αιγόκερως*


Ήλιος ~ Δίας ~ Πλούτωνας*


Οι Δυνάμεις της Αρσενικής Αρχής


συγκεντρωμένες 


στα Ζώδια της Γης*


Ζω*


Κι Αποφασίζω Πως Θελώ να Ζω*


Πως και με ποιον Τρόπο


θα πατώ από δω και μπρος 


τα Ιερά Χώματα


της Γης που με φιλοξενεί*


Πως και με Ποιόν Τρόπο


θα αλληλεπιδρώ με τα Πάσης 


Φύσεως Όντα


που κατοικούν μαζί με μένα 


σ' Αυτήν*




Μεγάλο Ευλογημένο Τρίγωνο 


στα Ζώδια της Γης*


Πως Θέλω να Ζώ*


Πως Αποφασίζω να Ζω 


σαν Γήινο Ον*


Πως Αποφασίζω να Είναι 


η Ζωή μου


πάνω στην Γη*


Πως Θέλω να Νιώθουν 


τα Άλλα Όντα για Μένα*


Και πως Θέλω να Νιώθει η Γη


για μένα κατά την παρουσία μου 

πάνω Της*


Γιατί όπως είναι η Ζωή μου,


οι Σκέψεις μου,


οι Πράξεις μου, 


τα Συναισθήματα μου,


εδώ στην Γη,


έτσι θα είναι και στον Ουρανό*


Έτσι θα είναι και Παντού*


Γιατί αυτό που είναι κάτω


είναι σαν αυτό που είναι πάνω*


Κι αυτό που είναι πάνω


είναι σαν αυτό που είναι κάτω*


Είπε ο Ερμής ο Τρισμέγιστος*


Και Όπως Είναι η Ζωή μου εδώ


στην Κόχη Τούτη τη Μικρή


που είπε κι ο Ποιητής, 


έτσι θα είναι και Παντού*




*




Ευλογημένο Τρίγωνο 


στα Ζώδια της ΓΗΣ*


Και η Γη είναι Βούληση, 


Απόφαση, Εμπιστοσύνη,


Ευγνωμοσύνη*


Ευλογημένη η Απόφαση σου 


κι η Βούληση σου


να κάνεις το Ταξίδι σου 


εδώ στην Γη,


ισάξιο με το Ταξίδι 


που Ονειρεύεσαι  να κάνεις 


στον Ουρανό*


Ευλογημένη η Εμπιστοσύνη σου 


στον Ουρανό


πως Ζει κι Αναπνέει


μέσα από την ΓΗ*




Κι επειδή η Γη είναι Βούληση,


κι η Βούληση είναι στα Χέρια σου,


στα Χέρια σου είναι η Ζωή σου*




Η Ζωή σου*


Είναι*


Στα Γήινα Χέρια σου*






Ευλογημένη η Απόφαση σου 


πως η Ζωή σου 


είναι στα Γήινα Χέρια σου*


Εδώ και Τώρα*


Κι όχι Αλλού και Αύριο*







Με Αγάπη*


Αριάνα Παπακώστα*







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου