Κυριακή 19 Νοεμβρίου 2017

Γενέθλια!!!






 19. 11. 2017



Αστρολογικά Γενέθλια Σήμερα!


Τα Γενέθλια μου!


Ο Ήλιος συναντάει τον Ήλιο μου!


Η Λεγόμενη Ηλιακή Επιστροφή*


O Ήλιος μου!


Η Κατοικία μου!


Η Ευτοπία μου!


Καινούργια Μέρα! Καινούργια Μοίρα!


Τα Γενέθλια Είναι η Προσωπική μας


ΠρωτοΧρονιά!


Νέα Γέννηση!


Έρχεται ο Ήλιος


και σε (με) Ξαναγεννά!


Ζήσε σαν να ήσουν Ήλιος*


Λάμψε και Φώτισε από Χαρά


και Δώσε την Αγάπη σου Παντού*


Απόλαυσε την Ύπαρξη σε κάθε της Κύτταρο,


όπως ο Ήλιος*


Οι Άνθρωποι Γεννιόμαστε για να Γίνουμε


Ήλιοι! <3


Αφιερώνω σε Όλους μας αυτό το Τραγούδι!


Σας Στέλνω την Αγάπη μου!


Και την Ευγνωμοσύνη μου! <3


Ένα Μεγάλο Ευχαριστώ σε Όλους σας! 


(Here Comes the Sun!)













Mε Αγάπη*

Αριάνα Παπακώστα*

3 σχόλια:

  1. Πολύχρονη, σοφή και πάντα εμπνευσμένη να ζεσταίνεις τον κόσμο με τον όμορφο λόγο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύχρονη, πολυγραφότατη, πολυδιαστάτη ηλιακή επιστροφή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια πολλά χρόνια καλά στο φως στην Ειρήνη στην ΑΡΜΟΝΊΑ σε ΠΛΟΎΣΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΆ ΚΑΙ ΥΛΙΚΆ ΑΓΑΘΆ κάθε στιγμή πολυαγαπημένη

    ΑπάντησηΔιαγραφή