Πέμπτη 30 Σεπτεμβρίου 2021

Το Νέο μου Αστρολογικό Κανάλι στο Youtube!







30. 9. 2021

 

Αγαπημένοι μου Φίλοι 

έχω την Μεγάλη Χαρά 

να σας καλωσορίζω 

στο Νέο μου Αστρολογικό Κανάλι 

στο Youtube 

ένα Κανάλι όπου θα μοιραζόμαστε 

κάθε Εβδομάδα 

τα Νέα του Ουρανού και της Γης 

μια και η Αστρολογία Είναι Ουράνια 

αλλά η Θέαση της Ανθρωποκεντρική ~ Γεωκεντρική* 

 


Το Σημερινό Βίντεο 

έχει να κάνει με την Νέα Σελήνη στον Ζυγό

που θα γίνει στις 6 του Οκτωβρίου*

 

Ζυγός : Οι Σχέσεις μας έχουν τον Πρώτο Λόγο

Πως, Γιατί, Που, Πότε, 

τι συμβαίνει με τις Σχέσεις μας

τι αποκαλύπτεται αυτήν την περίοδο 

τι χρειάζεται να δούμε

τι χρειάζεται να θυμόμαστε* 

 

Σας Προσκαλώ όλους να κάνετε Εγγραφή ~ Subscribe 

στο Κανάλι μου 

ώστε να λαμβάνετε αμέσως κάθε βίντεο που ανεβάζω! 

 

 

Με Πολλή Αγάπη* 

Αριάνα Παπακώστα*

 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου