Τρίτη 25 Ιανουαρίου 2022

Εις Μνήμην του Αγαπημένου μου Αθανάσιου Παπακώστα*


 


25. 1. 2022


Ο Θάνατος Δεν Είναι Θάνατος

Δεν είναι Ανυπαρξία

Δεν είναι Λησμονιά

Δεν είναι Αντίο

Δεν είναι Στάχτη

Δεν είναι Χώμα


Κανένας Θάνατος Δεν Θα Μ'εμποδίσει

ποτέ να σ' Αγαπώ

να σε Σκέφτομαι

να σε Μνημονεύω

να σε Θυμάμαι

να σε Τραγουδάω


Κανένας Θάνατος

δεν θα με κάνει να ξεχάσω,

το αντίθετο μάλιστα

ο Θάνατος δεν είναι Θάνατος

γιατί με κάνει να σε Θυμάμαι

με όλες τις Λεπτομέρειες,

αλλά και τις άλλες λεπτομέρειες

εκείνες που δεν προλάβαμε

και που θα μεταμορφωθούν

σε Φαντασία, σε Τραγούδι, σε Γέλιο,

σε Εικόνες Από ένα Μέλλον

που η Ψύχη μου μπορεί να σε τοποθετήσει

με τα Αόρατα Μάτια της

όπου εκείνη θέλει*


Ο Θάνατος δεν είναι Θάνατος

γιατί Απλώνει την Παρουσία σου

στο Απέραντο Άχρονο

γιατί σε Κάνει Βασιλιά Πρόγονο

της Καρδιάς μου Αιώνιο


Σ' Ευχαριστώ για το Μεγάλο Δώρο

να είσαι στην Ζωή μου

από τότε που γεννήθηκα

να είσαι Θείος μου

της Μάνας μου Αδελφός

και Γιός της Γιαγιάς μου

να Είμαστε Οικογένεια

να Είμαστε το Ίδιο Αίμα

η Ίδια Ρίζα

η Ίδια Μνημοσύνη

η Ίδια Αγάπη των Προγόνων μας

να μας Σκεπάζει

και η Ίδια Δύναμη

να Είσαι το Πρότυπο το Πατρικό μου

να μεγαλώνω δίπλα σου,

καθώς μεγάλωνα χωρίς τον βιολογικό μου

πατέρα*


Σ' Ευχαριστώ για την Υπέροχη 'Υπαρξη σου

για τις Μουσικές

τα Ταξίδια

την Θάλασσα

τα Ποιήματα

και τα Τραγούδια

και τα Βιβλία

και τις Κερασιές


Σ' Ευχαριστώ για

το Όνειρο να Φτιάξουμε

Έναν Κόσμο Όμορφο και Δίκαιο,

σ' Ευχαριστώ για την Αγάπη

σ' Ευχαριστώ για την Παρουσία

σ' Ευχαριστώ για την Ηλικία μου την Παιδική

σ' Ευχαριστώ για την Γενναιότητα

το Θάρρος, την Ωραιότητα, την Περηφάνια,

την Ανδρεία, την Καθαρότητα που εξέπεμπες

παντού και πάντα*


Ο Θάνατος Δεν Είναι Θάνατος*

Γιατί κάνει την Μνημοσύνη Αιώνια

Είσαι Αιώνιος

Είμαστε Αιώνιοι

Και όσοι Αγαπήθηκαν Πολύ

θα Ξανασυναντηθούνε

Θα Ξανασυναντηθούμε

Ή πιο Σωστά

όσοι Αγαπιούνται Δεν Χωρίζουν Ποτέ

ούτε καν με τον Θάνατο

γιατί ο Θάνατος Δεν Είναι Θάνατος

είναι η Αγάπη που Ρέει για Πάντα

στο Άχρονο,

είναι το Φως της Πραγματικής Ζωής*


*


Είς Μνήμην του Θείου μου

Αθανάσιου Παπακώστα

που Μετέβη από αυτήν την Ενσάρκωση

στις 22 Ιανουαρίου 2022 στις 00:00.


*


Η Αγάπη Δεν Γνωρίζει Από Θάνατο*

Η Αγάπη Είναι Αθάνατη*

Σ΄ Αγαπώ*



Αριάνα Παπακώστα*




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου