Κυριακή 31 Ιουλίου 2022

Ημερολόγια Ιουλίου* Κωνσταντινούπολή*


 



 ( το παρακάτω κείμενο το έγραψα στις 12 Ιουλίου

στις Σελίδες μου στο Facebook, 

και δεν το έβαλα εδώ στο blog μου

το βάζω όμως τώρα στην εκπνοή του Ιουλίου

ακριβώς γιατί αυτό εδώ το blog είναι για μένα 

όπως γράφω και στην Περιγραφή, Ημερολόγια Αέναων Χαίρε 

στον Ήλιο και στην Ζωή μου!) 

*


12. 7. 2022

Είμαι στην Κωνσταντινούπολη Αγαπημένοι μου! 

Εδώ στην περιοχή Sultanahmet, στην Αγία Σοφία, ατέλειωτοι Γλάροι στον Ουρανό, προσγειώνονται άφοβοι για να φάνε ξεροψημένα Ψαράκια που τους προσφέρουν οι Άνθρωποι.

Είναι Μαγικά Εδώ, η Πόλη, η Πόλη μας, τόσες Αναμνήσεις Κυτταρικές, τόση Ομορφιά, κι αυτός ο Αέρας που Φυσά Εδώ Ψηλά, τόσες Προσευχές σε Αυτήν την Πόλη, όλη η Πόλη μια Προσευχή, σαν Απαλό Αεράκι, που είναι σαν να μας λέει Ζήσε, Απόλαυσε, είσαι ένας Μύθος κι Εσύ, ο κάθε άνθρωπος ένας Μύθος, Ζήσε την Ιστορία σου Όρθιος, Περήφανος, Σταθερός, ο,τι κι αν έγινε, ο,τι κι αν γίνεται, η Ιστορία σου, Είσαι Εσύ. Και κανείς δεν μπορεί να σου την πάρει*


Με Αγάπη* 

Αριάνα*


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου