Σάββατο 20 Νοεμβρίου 2021

Γενέθλια*


 



20 Νοεμβρίου τα Γενέθλια μου!

*

Τα Γενέθλια μας είναι Πάντα μια Αρχή*

Είναι η Προσωπική μας Πρωτοχρονιά!

Σήμερα για Μένα είναι η Έναρξη!

Και τι Έναρξη!

Με δώρο την Παντοδύναμη Πανσέληνο

Έκλειψη που Όμοια της έχει να γίνει

αιώνες*

Μια Έκλειψη Που Μεταμορφώνει

τα Πάντα

Και Αλλάζει τον Πυρήνα

της Ύπαρξης μας*

Με τα Γενέθλια κλείνουμε έναν κύκλο

και Ξεκινάμε Έναν Άλλο*

Και Ω Θεέ μου πόσα Έκλεισαν

για μένα στον Κύκλο που πέρασε*

Πόσες Συνειδητοποιήσεις

Πόσα Μαθήματα

Πόσοι Καθρέφτες Σταλμένοι

από το Γίγνεσθαι για να δω

μέσα μου αυτά που καθυστερούσα

να δω, ή που τα έβλεπα

και δεν έπαιρνα την απόφαση

να τα τελειώνω.

Η Ζωή μας Ειναι το Μέγα Δώρο

Κι η Ψυχή μας και το Πνεύμα μας

ακόμα Μεγαλύτερο!

Η Μεγαλύτερη Υπόσχεση

στον Εαυτό μας

είναι να έχουμε την Ψυχή μας

και το Πνεύμα μας συντονισμένα

πάντα με το Φως, την Ειρήνη,

την Ευγνωμοσύνη, την Ωραιότητα.

Αυτό εύχομαι Ολόψυχα

για μένα που Γιορτάζω σήμερα

αλλά και για Όλους Εσάς Αγαπημένοι μου

που Μοιραζόμαστε Αυτό το Ταξίδι

στην Αστρολογική Αλχημιστική

Συλλογικότητα που Είμαστε Όλοι ΈΝα*

Σας Ευχαριστώ Από τα Βάθη

της Καρδιάς μου για Όλη Την Αγάπη

που Απλόχερα μου Προσφέρετε

σας Ευχαριστώ που Είμαστε Συνοδοιπόροι,

σας Ευχαριστώ που Είστε Εδώ*

Ευχαριστώ Ευχαριστώ Ευχαριστώ*

Με Αγάπη και Ευγνωμοσύνη

Αριάνα* 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου