Τρίτη 30 Νοεμβρίου 2021

Ονειρεύομαι τον πιο Όμορφο Δεκέμβριο*


 



30. 11. 2021


Ονειρεύομαι τον πιο Όμορφο Δεκέμβριο

τα πιο Όμορφα Χριστούγεννα

την Πιο Όμορφη Αγάπη

Αγάπη Ατόφια για Όλο τον Κόσμο

Για τους Δικούς μου Ανθρώπους,

για τους Φίλους μου,

για την Οικογένεια μου,

για τους Ανθρώπους απ' άκρη σ''άκρη

για τους Γνωστούς και τους Άγνωστους,

για τους Ανθρώπους Γύρω μου,

για τους Ανθρώπους Μακρυά μου,

Ονειρεύομαι

την Πιο Δυνατή Αγάπη

Ακόμα και Δάκρυα μαζί

Ευγνωμοσύνης

Για την Ζωή που Ρέει Εδώ

Μπροστά μας

Μέσα απ' τα Χέρια μας

Μπροστά στα Μάτια μας

Ζωή όχι Αστεία

Ζωή

Είναι η Ζωή μας

Κι Ονειρεύομαι την Πιο Όμορφη Ζωή,

Κι ας είναι τα πράγματα

όπως φαίνονται να είναι

Ας Είναι Δύσκολα, Ας Είναι Περίεργα,

Ας Είναι, Ας Είναι,

Εμείς Ένα Δικαίωμα και μια Υποχρέωση

έχουμε

να Ζήσουμε με Τραγούδια και Μουσικές

στην Ψυχή μας,

με το Φεγγάρι και τον Ήλιο στην Καρδιά,

με τους Πλανήτες και στα Αστέρια

βαθιά στις Φλέβες μας,

να Ζήσουμε με Έρωτα στην Απειροστή,

Έρωτα για τα Πάντα,

Και Ναι!

Ονειρεύομαι τον Πιο Όμορφο Δεκέμβριο

Αυτόν Τον Δεκέμβριο

Αυτά τα Χριστούγεννα

Τα Πιο Όμορφα

Σε Πείσμα των Καιρών

Είναι η Ζωή μας

Είναι η Ομορφιά Παντού

στον Ουρανό και στην Γη

Είναι οι Μουσικές και τα Τραγούδια και οι Χοροί

της Ψυχής μας

Είναι η Αγάπη και τα Σύμπαντα Μέσα μας,


Και σας Αφιερώνω αυτό το Υπέροχο

Τραγούδι του Φοίβου Δεληβοριά

ακούστε το Δυνατά και Χορέψτε

είναι η Ζωή σου Τώρα

η Πιο Όμορφη Στιγμή σου Τώρα,

ο Πιο Όμορφος Δεκέμβριος

μπορεί να είναι Τώρα!



Με Αγάπη* 

Αριάνα* 






'' Μη μου πεις, δε θέλω καν να ξέρω

Τι έχουν γράψει τ' άστρα μας για μας 

Πες στο χρόνο, πες σ'αυτό το γέρο 

Πως ξημέρωσε και με φιλάς '' 


Φοίβος Δεληβοριάς* 

 

 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου