Δευτέρα 1 Αυγούστου 2022

Ημερολόγια Ιουλίου* Χαράν Τουρκία*


 




 ( το κείμενο αυτό το ανήρτησα στις σελίδες μου 

στο facebook στις 16 Ιουλίου

ήταν από το ταξίδι μου στην Τουρκία

και δεν πρόλαβα να το βάλω εδώ στο blog μου

το κάνω όμως τώρα καθώς θέλω να υπάρχουν 

σαν ημερολόγια όλα όσα γράφω στα social media 

και εδώ )


*

 16. 7. 2022


Αγαπημένοι μου, μετά την Κωνσταντινούπολη, εδώ και 3 μέρες βρίσκομαι στα Βάθη της Τουρκίας, εκεί που Ενώνεται Πολιτισμικά η Συρία και η Ελλάδα, καθώς όλα αυτά τα Χώματα κατοικούνταν από Έλληνες.

Η Αστρολογία γεννήθηκε Εδώ.

Εδώ και τα 7 Τέμπλα των Πλανητών.

Εδώ και τα Ιερά Ονόματα*

Εδώ στην πόλη Sanli Urfa, στα σύνορα Τουρκίας Συρίας, Νοτιοανατολικά της Τουρκίας, εδώ που το Αρχαίο της Όνομα ήταν Έδεσσα, από την Ελληνική Πόλη μας Έδεσσα στην Μακεδονία, εδώ που οι Αρχαίες Ελληνικές Επιγραφές Μιλάνε Ακόμα, αυτή η πόλη που είναι 80 χιλιόμετρα από τον Ευφράτη Ποταμό, εδώ στην Μεσοποταμία, στο Χαράν, εδώ γεννήθηκε η Αστρολογία εδώ Κατοικούσαν οι Ιεροί Αστρολόγοι Μύστες Sabians.

Έχουμε έρθει αυτό το Ταξίδι το οποίο το διοργάνωσε ένας Υπέροχος Αμερικανός Αστρολόγος που μπορεί ήδη να τον γνωρίζετε, είναι ο Kaypacha, να έρθουμε σε επαφή με τα Ιερά αυτά χώματα που γέννησαν την Αστρολογία*

Όσοι με διαβάζετε και βλέπετε τα βίντεο μου, γνωρίζετε πολύ καλά την Αγάπη μου για τα Sabian Symbols στα οποία αναφέρομαι σε κάθε βίντεο μου.

Τα Sabian Symbols προέρχονται από τους Μύστες Αστρολόγους Sabians, οι οποίοι έζησαν περίπου 80000 χρόνια πχ εδώ, στην περιοχή Χαράν, στην Μεσοποταμία.

Η Συγκίνηση μου είναι Τεράστια καθώς βρίσκομαι εδώ, και ήδη μου συμβαίνει μια μεγάλη Κάθαρση, και Εξαγνισμός

μέσω του Πυρός, καθώς οι Θερμοκρασίες εδώ είναι 40 ~ 45 βαθμοί.

Οι Μέρες Είναι Ιερές για Όλους μας, κι έχει Μεγάλη Σημασία ακριβώς γιατί ταυτόχρονα είναι και Πολύ Έντονες να Θυμόμαστε συνεχώς ότι Είμαστε Ένθεα Όντα που ήρθαμε να Ζήσουμε την Ανθρώπινη Εμπειρία*

Σας στέλνω την Αγάπη μου*


Αριάνα*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου