Τρίτη 9 Αυγούστου 2022

Η Πύλη των Λιονταριών! Lion΄s Gate!


 




9. 8. 2022


Lion's Gate!


H Πύλη των Λιονταριών!


Η Κατοικία Ωμέγα!


Από το Άλφα σου ως το Ωμέγα σου!

Ο Βρυχηθμός των Λιονταριών

Ακούγεται απ' Άκρη σ" Άκρη*

Η Φωνή*

Η Μύηση του να Αφήνεις

Την Φωνή σου

Να Ακουστεί

Η Μύηση του να Αφήνεις

Τον Εαυτό σου

Να Φανεί*

Η Μύηση του να Κάνεις

Το Έργο σου να Φανεί*

Η Μύηση του να Φαίνεσαι

Και να Φαίνεται η Ζωή

Μέσα από Σένα

Η Μύηση του να Λάμπεις στο Φως*

Εδώ Είμαι,

Κι Είμαι Φως

Και πάω προς το Φως

Ακτινοβολώ Φως!

Κι ότι δεν είναι Φως μέσα μου

Να Καεί στην Φωτιά της Συνειδητότητας

Πως Είμαι ο,τι Επιλέγω να Είμαι,

Πως Ζω ο,τι Επιλέγω να Ζήσω*

Πως ΠαίΖΩ το Δρώμενο

που το Ασυνείδητο μου, μου επιτρέπει

να παίζω*

Αυτές τις μέρες

Και όλο τον Αύγουστο

Ιδιαίτερα μέχρι τις 20

Επικαλέσου το Λιοντάρι που ζει

μέσα σου,

Ξύπνα το,

Ρώτησε το πως σε βλέπει

Τι λέει για Σένα

Για τον τρόπο που Ζεις

Που αλληλεπιδρας

Που σκύβεις ή Σηκώνεις το Κεφάλι,

Ρώτα το κι αυτό θα σου Απαντήσει,

Ρώτα το για την Ζωή

Κι αυτό θα σου πει πως είναι η Ώρα

να Ζήσεις*

Ξύπνα το Λιοντάρι μέσα σου*

Κι Ακολούθησε το*

Και μην το χάσεις ποτέ απ" τα μάτια σου*



Με Αγάπη*

Αριάνα*

 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου