Τρίτη 22 Απριλίου 2014

Ο Ταύρος κι ο Σταυρός. Λεωφορείον ο Πόθος. (Μέρος 2)





22. 4. 2014



Στην Ταυρίδα*


με τον Άρη 

τον Πλούτωνα

τον Ουρανό 

τον Δία

και τα άλλα Αγόρια.....





***




Άλλες φορές ο Πόθος 

είναι η Αρχή της Ζωής σου

κι άλλες φορές το Τέλος σου.

Αναλόγως με το πόσο Φως 

υπάρχει σε Αυτόν.



'' Εγώ Επιθυμώ.....''   λέει ο Ταύρος.


Η Χώρα μου Είναι ο Πόθος.

Η Χώρα μου Είναι ο Έρωτας.

Η Χώρα μου Είναι η Γαία.

Η Χώρα μου Είναι το Σώμα.


Είναι το Δέρμα και τα Χέρια που Αγγίζουν.

Είναι τ' αρώματα της Γης.

Η Χώρα μου είναι το Φως του Αλντεμπαράν.

Είναι ο Πύρινος Λαμπαδίας 

που λάμπει στο Μάτι μου

και ακολουθεί τα Εφτά Αστέρια της Πούλιας.




Είπαν πως είμαι το Φως.

Το Ιερό Σώμα.

Το Φως που Ποθεί το Σώμα.

Το Φως που Φωτίζει το Σώμα.

Είμαι το Σώμα του Φωτός.




Επιθυμώ να Ζήσω.
Να Φάω.
Να Μιλήσω.
Να Τραγουδήσω.
Να Γευτώ.
Να Κάνω Έρωτα.
Να Χαϊδέψω.
Να Πιάσω.
Με τα Χέρια Μου.
Να Αγγίξω.
Να Απολαύσω.
Να Χαρώ.
Να Ομορφύνω.
Να Φωτίσω.
Είμαι Γη. 
Είμαι Ταύρος

Είμαι Σώμα....

Είμαι η Γη που Κυβερνά η Αφροδίτη....

Είμαι η Γη που Αγαπά η Σελήνη...

Οι Θείες Μητέρες με Οδηγούν...

Είμαι ο Ταύρος κι είμαι Μητέρα.

Είμαι 'Ερωτας.

Γεννώ.

Καρπίζω.

Αγαπώ τα Λουλούδια που Γεννά η Γη....

Αγαπώ τ' αρώματα και τις μυρωδιές...

Αγαπώ τ΄αρώματα της Γης και του Σώματος...

Αγαπώ το Χώμα της Γης....

Αγαπώ τους Νόμους της Γης...

Αγαπώ τη Γη....

Είμαι η Γη.



Είμαι ο Ταύρος και είμαι η Γη.
Είμαι ο Ταύρος και είμαι η Γαία.
Μητέρα και Τροφός.
Έχω ανάγκη να Καρπίσω.
Να Ποτιστώ.
Να Δεχτώ το Σπόρο.
Να Δροσιστώ απ' το Νερό.
Να Ζεσταθώ από τον Ήλιο.
Να Ελευθερωθώ από τον Αέρα


Να Γεννήσω.
Να Ανθήσω.
Να Πλουτίσω.
Να φέρω την Αφθονία.
Να γίνω Αφθονία.




Είμαι ο Ταύρος και είμαι Σώμα.
Από Πηλό κι από Χώμα.
Είμαι ο Ταύρος και είμαι Φως.
Της Πούλιας ο πιο Λαμπερός.


***

Ο τίτλος των Ημερών αυτών 
είναι:
''Λεωφορείον ο Πόθος''.

To έργο του Τέννεσι Ουίλιαμς 
του Μάγου αυτού Κριού,
που είχε την Αφροδίτη και τον Κρόνο του
στον Ταύρο.

Με την Αφροδίτη και τον Κρόνο σε σύνοδο
έτσι κι αλλιώς η Απόλαυση είναι μια Χώρα Απαγορευμένη.

Με Όψη Αφροδίτης - Κρόνου δεν επιτρέπεις 
στον εαυτό σου να έχεις Επιθυμία.

Δεν επιτρέπεις να έχεις Πόθο.
Κι αν έχεις, τον μπλοκάρεις μόνος σου.

Με Αφροδίτη - Κρόνο υποφέρεις 
από τη Στέρηση του Έρωτα.
Από την Αναστολή του Έρωτα.


Κι αν την έχεις και στον Ταύρο 
τότε το πρόβλημα είναι πως δεν επιτρέπεις 
καν στον εαυτό σου την ιδέα 
πως μπορείς να απολαύσεις και να χαρείς
την αφθονία και τον έρωτα
χωρίς να πληρώσεις κάποιο τίμημα.
Δεν επιτρέπεις στον εαυτό σου να αφεθεί.
Η Ζωή γίνεται μόνο υποχρέωση 
και καθήκον.
Έρωτες Ανεκπλήρωτοι σε Βασανίζουν.


Ο Τέννεσι Ουίλιαμς με αυτή την σύνοδο 
στον Ταύρο,
ήξερε πολύ καλά τι είναι ο Πόθος που δεν αφήνεται.
Τι είναι η Επιθυμία που δεν εκφράζεται.
Και πόσο πολύ το πληρώνεις αυτό.


*** 


''Λεωφορείον ο Πόθος''
αποκαλώ αυτές τις μέρες
με τον Ήλιο στον Ταύρο 
και τον Μεγάλο Σταυρό
του Άρη, 
του Πλούτωνα, 
του Δία και του 
Ουρανού
στα Παρορμητικά Ζώδια.


Γιατί ο Ταύρος είναι ο Πόθος.

Και τα Παρορμητικά Ζώδια είναι η Ορμή
και το Πάθος.

Και ο Άρης είναι ο ΕΡΩΤΑΣ.



Και ο Άρης - ΕΡΩΤΑΣ 
έρχεται από το Βασίλειο της Αφροδίτης (Ζυγός)
να πυροδοτήσει την πιο Μυστική σου Φλόγα (Πλούτωνας)
έρχεται να Ανάψει το Φως (Ουρανός)
και να Απλώσει τα Μαγικά του Δίχτυα (Δίας).




Οι Θεοί - Πλανήτες σε καλούν 
αυτοπροσώπως
να μπεις μέσα 
στο ''Λεωφορείον ο Πόθος''.


Να σε κάνουν να Ποθήσεις
και να μην ντραπείς γι' αυτό.
Να μην Φοβηθείς.
Να μην απαγορεύσεις στον Εαυτό σου 
την Επιθυμία.
Να μπεις στην Επιθυμία.
Με όλα σου τα Κύτταρα.
Να γίνεις ο Μάγος της Επιθυμίας.
Ο Μάγος που πραγματοποιεί τις Επιθυμίες.



Γιατί για μένα ο Σταυρός 
του Άρη ~ Πλούτωνα ~ Ουρανού ~ Δία
στην Χώρα του Ταύρου
είναι ακριβώς αυτό.
Ένας Μάγος που ήρθε να Πραγματοποιήσει 
τις Επιθυμίες σου.
Που ήρθε να σε ξαναβάλει στην Ζωή.



Ήρθε η Ώρα να Ζήσεις.
Γιατί η Επιθυμία
κι ο Πόθος είναι Ζωή.



Αρκεί αυτή να Έχει Φως.
Πολύ Φως.
Όπως έχει ο Αλντεμπαράν.
Στο Μάτι του Ταύρου.




Αριάνα Παπακώστα





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου