Κυριακή 6 Απριλίου 2014

Ο Μεγάλος Σταυρός στα Παρορμητικά είναι το Εγώ σου που Γκρεμίζεται.






### Μεγάλος Σταυρός στα Παρορμητικά ###

*** Τι Μύηση Παίρνεις? ***


Ήλιος στον Κριό 

κλείνει σιγά σιγά την Αντίθεση του με τον Άρη στον Ζυγό.

Κι ο Μεγάλος Σταυρός στα Παρορμητικά είναι Εδώ. 

Για να σε Ενηλικιώσει 

να σε Μυήσει, να σε κάνει Σοφό.


***



Αυτές οι μέρες

είναι μέρες Μεγάλης Μύησης.

Και η Μύηση είναι μια Διδασκαλία, ένα Μυστήριο.



Τι Διδάσκεσαι αυτές τις μέρες?

Ποιο Μυστήριο Λαμβάνεις?

Τι Μαθαίνεις?

Ποιος Λόγος που ήταν για σένα 

Σκοτεινός μέχρι τώρα 

σου αποκαλύπτεται?

Τι πρέπει να φέρεις στο Φως?

Ποιός είσαι?

Γνωρίζεις τον Εαυτό σου?

Πως προσδοκάς να ζήσεις την υπόλοιπη ζωή σου?

Ζεις?

Είσαι σίγουρος πως είναι Ζωή αυτό που διάγεις?




Πολλά Λόγια, Πολλές Κινήσεις, Πολλές Ομιλίες.

Πολλή Προσπάθεια.

Πολλά Καυχήματα, ή Πολλή Αυτολύπηση.

Αν τα αφαιρέσεις από πάνω σου 

τί θα μείνει?

Θα μείνει κάτι?

Κι αν μείνει,

αυτό που θα μείνει,

αυτό που είσαι

αντέχεις να το δεις?

Το βλέπεις?

Αντέχεις αυτό που είσαι

χωρίς να το καλύπτεις

με τόση εξωτερική φασαρία?

Ζεις?



***



Ήλιος στον Κριό (στην Χώρα του Άρη)

σε αντίθεση με Άρη στο Ζυγό.

Στη Χώρα του Άρη

ήρθε η ώρα να ασχοληθείς με την Ζωή σου.

Την Ύπαρξη σου.

Την Ανάσα σου.

Γιατί η Ανάσα είναι Αέρας

κι ο Αέρας είναι Α Η Ρ 

δηλαδή Α Ρ Η Σ.

Δηλαδή ύπΑΡξη.



***




Ο Μεγάλος Σταυρός στα Παρορμητικά

είναι το Μεγάλο Εγώ σου που Γκρεμίζεται.

Το Μεγάλο Εγώ σου 

είναι ο Μεγάλος Σταυρός που Κουβαλάς

και που αν δεν τον Γκρεμίσεις 

σπάσεις, διαλύσεις, θα οδηγηθείς στην Σταύρωση.

Τόσο Απλά.




Στην Πραγματικότητα
είσαι ήδη πάνω στο Σταυρό.

απλώς το Σύμπαν που σ' αγαπάει πολύ

σου δίνει ακόμα μια ευκαιρία.

Να γκρεμίσεις τον Σταυρό.

Να γκρεμίσεις το Εγώ.

Να κατέβεις από τον Σταυρό.

Να κατέβεις από το Εγώ.




Γιατί ο Σταυρός του Μαρτυρίου σου

είναι το Εγώ.

Και όσο υπάρχει Εγώ

δεν υπάρχει Ανάσταση.


Αριάνα Παπακώστα





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου