8. 2. 2018
Αόρατη Κλωστή*
Phantom Thread*
Κλωστή Φάντασμα*
Μια Ταινία Αριστούργημα,
Μια Ταινία Αριστούργημα,
μια Ταινία Υψηλής
Κοπτικής Ραπτικής
όπου Αόρατες Βελονιές
μεγαλουργούν στο
Κέντημα που λέγεται
Ερωτική Σχέση*
Πόσο στην Ερωτική Σχέση
και στην Συμβίωση
βιώνουμε τον Άλλον
σαν Εισβολέα
στο Σπίτι μας
στην Ζωή μας
στην Ύπαρξη μας;
Πόσο φοβόμαστε
πως ο Άλλος
''θέλει'' να μας ''σκοτώσει''
με την Παρουσία του
και μόνο;
Να μας ''καταπιεί'',
να μας κάνει να αλλάξουμε
τα δεδομένα της Ζωής ~ Καθημερινότητας
μας;
Πόσο νιώθουμε απειλή
στην ιδέα πως πρέπει να
αλλάξουμε τoν Τρόπο μας,
αυτά που ''χωράμε''
ή ''δεν χωράμε''
για να είμαστε με τον Άλλον;
Πόσο Αντέχουμε να Είμαστε
με τον Άλλον;
Υπάρχει περίπτωση
να Έλθει ο Έρωτας
στην Ζωή σου
και να συνεχίσεις να
είσαι ίδιος
με αυτό που ήσουν πριν;
Να μην θέλεις να αλλάξεις
σε τίποτα;
Ο Έρωτας και η Συμβίωση
με τον Έρωτα σου,
απαιτεί να Αλλάξεις*
Δεν μπορείς να μπεις στον Έρωτα
και να μην γίνεις άλλος
απ' αυτό που ήσουν*
Η Σχέση δεν θα πάει πουθενά*
Αν επιμένεις να μην μετακινηθείς
ούτε χιλιοστό
από το γνώριμο σου,
η Σχέση δεν θα πάει πουθενά*
Και θα παραμένεις μόνος
σε ''σπίτι που μυρίζει Θάνατο'',
όπως ακούγεται σε μια στιγμή
στην ταινία*
Με τα αρχαία σου φαντάσματα*
Κι από την άλλη
κατά πόσο όταν δεν
έχεις από τον Άλλον
αυτό που θέλεις,
την προσοχή του,
την αγάπη του,
την αποδοχή του,
την αλλαγή του,
αυτό που έχεις φανταστεί
ότι θέλεις από αυτόν,
αρχίζεις να τον ''μισείς''
κι έτσι η Αγάπη
μετατρέπεται σε Μίσος
και Ανάγκη για Επιβολή
κι Εξουσία,
ανάγκη να νιώσεις τον 'Αλλον
απόλυτα παραδωμένο
στα χέρια σου,
στην ανάγκη σου,
στο έλεος σου*
Κι έτσι αρχίζει ένα
Κι έτσι αρχίζει ένα
ορατό κι αόρατο
παιχνίδι ''εξουσίας ~ παράδοσης''
με τον Άλλον*
Που οδηγούν
οι Κλωστές Φαντάσματα
που κινούν την Αγάπη;
Οι Βελονιές που μπήγουμε
στο Σώμα και στην Ψυχή
του Άλλου,
ορατά ή αόρατα;
Οι Βελονιές που μπήγουμε
στο Σώμα και στην Ψυχή
του Άλλου,
ορατά ή αόρατα;
*
Η ΤΑΙΝΙΑ ΑΥΤΗ ΕΊΝΑΙ
ΕΝΑ ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑ*
Αόρατη Κλωστή*
Κεντάει τις Σχέσεις*
Τους Ανθρώπους*
Τους Έρωτες*
Αόρατη Κλωστή*
Και η Ερωτική Σχέση,
η Συνύπαρξη,
πως από Αγάπη
μετατρέπεται σε Δηλητήριο
και μετά πάλι Ξανά
σε Αγάπη
και μετά πάλι σε δηλητήριο
και μετά πάλι σε Αγάπη
και Ξανα σε Δηλητήριο
και Πάλι σε Αγάπη...
και Πάλι...και Πάλι...και Πάλι...
...μέχρι να μαλακώσουν
οι δυό τους,
και να αποδεχθούν,
πως η Αγάπη
είναι πιο Δυνατή
από το Δηλητήριο*
Αξίζει οι Άνθρωποι
να Ερωτεύονται
και να Ζουν Μαζί,
ακόμα κι αν κατά διαστήματα
αλληλοδηλητηριάζονται
στην προσπάθεια τους αυτή*
Ναι, η Ερωτική Σχέση,
η Ερωτική Συνύπαρξη,
είναι η Υψηλότερη Μορφή
Ραπτικής Τέχνης*
Πρέπει να μάθεις να Κεντάς
να Κόβεις
και να Ράβεις,
κυρίως πράγματα από
τον Εαυτό σου,
να έχεις Μέτρο δηλαδή
για να μπορέσεις
να συνυπάρχεις με τον Ερωτικό
Άλλον*
*
Η Υπέροχη Αυτή Ταινία
αυτό το Αριστούργημα
αυτό το Κομψοτέχνημα
του Σκηνοθέτη ~ Δημιουργού
Paul Thomas Anderson,
που είναι σαν Ρεσιτάλ Μουσικής,
με Παύσεις, Ημιτόνια, Ρυθμό, Μέτρο,
Λυρισμό, Μελωδία,
αυτές οι Τεράστιες Ερμηνείες
των ηθοποιών
με Πρωταγωνιστή τον Daniel Day-Lewis
και δύο ακόμα εξαιρετικές ηθοποιούς*
Τι να πεις για τον Daniel Day-Lewis
αυτόν τον Μαέστρο Υποκριτικής
που κεντάει τον Ρόλο
βελονιά βελονιά
και παίζει
όχι με τον Λόγο
αλλά με το κύτταρο του
και το δέρμα του,
τι να πεις για τα επίπεδα που υπάρχουν
στην Ιστορία αυτής της Ταινίας,
τα ερωτήματα που βάζει,
όχι μόνο για την Ερωτική Σχέση,
αλλά για την Τέχνη,
για την Δημιουργία,
για την Έμπνευση,
για την Εμμονή,
κατά πόσο ο Καλλιτέχνης
γίνεται Εμμονικός
με την Τέχνη του
και ''ξεχνάει'' να ζει,
να έχει συναισθήματα,
να δίνεται και σε κάτι άλλο
έξω απ' αυτήν*
Η ''Αόρατη Κλωστή''
η ''Κλωστή Φάντασμα''
που μας Εξουσιάζει,
είναι ο Αόρατος Κόσμος
της Ψυχής μας*
Οι Ψυχικές Κλωστές
που μας παίζουν
κατά πως θέλουν
χωρίς να το καταλαβαίνουμε*
Είναι τα προσωπικά μας φαντάσματα*
Όμως ακόμα και με αυτά
μπορούμε να προχωρήσουμε
στην Αγάπη*
Αξίζει να προχωρήσουμε
στην Αγάπη*
Με Αγάπη*
Αριάνα Παπακώστα*
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου