Τετάρτη 5 Ιουνίου 2019

Ο Άρης σε Αντίθεση με Κρόνο, Πλούτωνα, Ν. Δεσμό* Θεική Παρέμβαση*











5. 6. 2019




ΑΡΗΣ σε ΑΝΤΙΘΕΣΗ

με ΚΡΟΝΟ

ΠΛΟΥΤΩΝΑ

και ΝΟΤΙΟ ΔΕΣΜΟ*

(κορυφώνεται στα μέσα Ιουνίου)





*



Για όσους δεν καταλαβαίνουν 

τι σημαίνει αυτό, 

απλά θα πούμε 

πως Ένας Πόλεμος ήδη 

διενεργείται στο Αόρατο Πεδίο*



Η Μπλοκαρισμένη Ενέργεια 

δεν μπορεί να συνεχίσει 

και κάπου επιζητά να ξεσπάσει* 



Αυτή η Περίοδος 

και μέχρι το τέλος του Ιουλίου, 

θέλει Αμέριστη Προσοχή, 

Καλή Θέληση, Κατανόηση 

του Ενός για τον Άλλον,

και Μεγάλο Εστιασμό 

στο Κέντρο μας* 



Η Τάση για Αλλαγή 

και Γκρέμισμα των Παλαιών Μοτίβων 

και Δομών κυρίως μέσα μας, 

(αλλά φυσικά προβάλλεται 

κι έξω μας) είναι πολλή μεγάλη,

και οι Σκεπτομορφές γύρω μας 

Βαριές κι Αβάσταχτες*



Η Θέληση για Ανατροπή των Δομών, 

ας γίνει με τον Καλύτερο 

και Αρμονικότερο Τρόπο, 

ας την Απαιτήσουμε Αρχικά 

από μας τους Ίδιους, 

με Μεγάλη Αυτοκυριαρχία 

σε Όλα τα Επίπεδα*



*



Ω! Άρες Υπερμενέτα! 

Δώσε μου θάρρος, 

για να παραμένω σε Ειρήνη! 



Άρη! Ω! Άρη! 

Τώρα που είσαι στον Καρκίνο 

στην 12η με 13η Μοίρα, 

τώρα που πας να Μονομαχήσεις

με Κρόνο και Πλούτωνα 

και Νότιο Δεσμό από τον Αιγόκερω, 

τώρα που μπαίνεις σε μια Μάχη 

με το Κραταιό, 

τώρα που μου δείχνεις 

το Άκαμπτο Κομμάτι Μέσα μου, 

την Παλιά Σάπια Εξουσία,

αυτήν που έχει γίνει Άκαμπτη 

σαν Πέτρα μέσα μου, 

αυτήν που έρχεται από 

πολύ παλιά

βαθιά από την Μήτρα 

της Μάνας μου, 

βαθιά από τους Προγόνους 

κύτταρο προς κύτταρο, 

Ακούραστε κι Αδάμαστε Άρη!

έρχεσαι να αναμετρηθείς με τον Κρόνο

και με τον Πλούτωνα μέσα μου, 

έρχεσαι να Γκρεμίσεις το Γνώριμο 

και το Εδραιωμένο, 

να Φέρεις Μάχαιρα και Χωρισμούς 

σε Οικεία Πρόσωπα, 

που η Οικειότητα τους στηρίζονταν 

σε Επιφάνεια και Χειρισμό 

και Κέρδος, 

έρχεσαι να Δοκιμάσεις την Αντοχή 

και την Αλήθεια της Ψυχής μου, 

ένα Τέλος να Φέρεις Έρχεσαι Άρη! 

και μια Αναγέννηση*



Άρη με Κρόνο και με Πλούτωνα* 

Θεϊκή Παρέμβαση σε Λένε* 

Είθε και Κλύθι Άρη 

μόνο στην Ειρήνη να παραμείνουμε 

όλοι μας, 

όπως λέει ο Ορφικός σου Ύμνος, 

και η Παρέμβαση σου

να είναι Μόνο Θεϊκή κι Αρμονική!




Με Αγάπη*


Αριάνα Παπακώστα*

1 σχόλιο:

  1. Πόσο βαθιά διαισθητικά είναι τα κείμενα σου.Σε ευχαριστώ ! Πάντα σε διαβάζω και σου στέλνω τις ευχαριστίες μου νοερά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή