Τρίτη 7 Ιανουαρίου 2020

Το 2020 είναι Εδώ, Μεγαλειώδες σαν ένα Λουλούδι, έχει ήδη αρχίσει την Ιεροτελεστία Του*










7. 1. 2020



Έχω ένα νυχτολούλουδο, 

συγκεκριμένα το Νυχτολούλουδο μου 

το Αγαπημένο, 

το πιο αγαπημένο μου απ' όλα τα Φυτά

και τα Λουλούδια που έχω στο

μπαλκόνι μου!




Φαντάσου την Χαρά μου 

και τον Ενθουσιασμό μου

όταν είδα πως γέμισε καρπούς, 

καρπούς γεμάτους σπόρους για μια νέα σοδειά*

Μπορείς να πάρεις αυτά τα μικρά μπαλάκια 

που είναι οι καρποί 

και να τα φυτέψεις σε καινούργιες γλάστρες 

μέσα σε εσωτερικό χώρο, μέχρι να γεννηθεί 

ένα καινούργιο λουλούδι! 




Και να πως μέσα στην Καθημερινότητα

η Φύση η ίδια σου δείχνει τι γίνεται πάντα 

στην Νέα Χρονιά,

τι θα πει Νέα Χρονιά, τι συμβαίνει την Νέα Χρονιά* 

Την Πραγματική Νέα Χρονιά μέσα σου, 

ανεξαρτήτως ημερομηνίας*



Καρποί και Σπόροι και Μπουμπούκια, 

μέσα σε μια περίοδο που ταυτόχρονα 

κλείνουν κύκλοι, 

το Παρόν ζητά από το Παρελθόν να 

Καθαρίσει, να Εξαγνίσει και ίσως

να Μηδενίσει,

το Παρελθόν ζητά από το Παρόν 

να το κοιτάξει με Μάτι Αποστασιοποιημένο 

και να το Ελευθερώσει, 

να το Συγχωρέσει και να το Αφήσει, 

ενώ το Μέλλον έχει ήδη πάρει την Κατάσταση 

στα Χέρια του, 

κυριεύοντας Νου, Ψυχή και Σώμα, 

ξεκινώντας μια Νέα Ζωή με Νέα Εργαλεία 

και Ικανότητες

σαν τον Μάγο της Μεγάλης Αρκάνας

των Ταρώ*



Το Μέλλον έχει ήδη αρχίσει την Ιεροτελεστία του, 

λίγο πριν το Παρόν συγχωρέσει το Παρελθόν

και πριν το Παρελθόν σκύψει με Ταπεινότητα 

μπροστά του, 

είναι μέρες που το Παρελθόν Εξαγνίζεται, 

το Παρελθόν κινείται κι ανακινείται με ταχύτητες 

φωτός αυτήν την περίοδο, 

αυτόν τον Ιανουάριο, 

το Παρελθόν απελευθερώνει όσες Ακατέργαστες 

και Πρωτόγονες Ενέργειες είχε γεννήσει, 

το Παρελθόν σαν Μετανιωμένος Εραστής, 

σαν Άσπλαχνος Γονιός που εγκατέλειψε

το παιδί του, 

σαν Άσωτος Υιός που θέλει να γυρίσει 

στο Σπίτι του, 

το Παρελθόν Μετανάστης στην ίδια του την Χώρα, 

ζητά να παραδοθεί και να αλλάξει τον Σκοπό του, 

εδώ, μπροστά στα πόδια του Μέλλοντος, 

να Μεταμορφωθεί για Χάρην του ''Τώρα''

και του ''Μέλλοντος'', 

Να θυσιαστεί το Παρελθόν όχι μόνο 

για Τότε, αλλά και για Τώρα, 

και πολύ περισσότερο για Μετά* 



Ναι Είναι Μέρες ΠΕΠΡΩΜΕΝΟΥ 

όπου Παρελθόν Παρόν Μέλλον 

αποφάσισαν να Συνεργαστούν τόσο Καλά

ώστε Εσύ, Εγώ, Εμείς, η Ανθρωπότητα

να Πορευτούμε 

εκεί που από Πάντα ήταν να Πορευτούμε*


Ναι το 2020 

είναι Χρονιά Πεπρωμένου 

όπου το Παρελθόν 

θα Εξαγνιστεί προς Χάρην του Μέλλοντος

και η Ιστορία θα Ξαναγραφεί 

με Χρυσά Γράμματα 

Στις Πύλες του Ουρανού 

και της Γης* 

Για Μένα, Για Σένα, Για Μας, 

Για Όλη την Ανθρωπότητα*




Καλή Ευλογημένη Νέα Χρονιά Αγαπημένοι μου! 


Είθε το 2020 να έχει τα Αρώματα 

και τα Μπουμπούκια και τα Άνθη 

και την Ομορφιά και την Δροσιά 

του Αγαπημένου μου Νυχτολούλουδου* 


Που απλώνει την Ομορφιά του Παντού

Νύχτα και Μέρα* 



Με Αγάπη* 


Αριάνα Παπακώστα* 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου